Conceptes nous: SEO, SEM i SMM
>> divendres, 19 de febrer del 2010
Quan veiem aquestes inicials per primera vegada no sabem ni a que es refereixen. Gràcies aquesta asignatura avui sé algo més de com va el favulós món dels cercadors. El primer concepte que ens trobem és el SEO, que resumint es una aplicació que optimitza els motors de cerca, és a dir saber trobar les técniques que fàcin que la teva web surti a les primeres pàgines del cercador.
El segon concepte que ens van explicar es el SEM, que vindria a ser el mateix però amb la diferència que s’ha de pagar per a sortir a les primeres pàgines, el que diríem els enllaços patrocinats.
Es podría debatre a veure quin dels dos conceptes és més efectiu o millor per a fer un marketing de la nostra empresa o pàgina.
I com a tercer concepte tenim el SMM que seria el márkiting en mitjans socials, i combina els objectius del marketing a Internet amb els mitjans socials com són blogs, cms, o llocs on es compartiesen continguts com xarxes socials (facebook) o llocs de microblogging…
És una manera de fer marketing sense que l’usuari se n’adoni, ho té allà no li molesta i ho accepta.
Si mirem els tres conceptes i els haguéssim de comparar o triar entre un d’ells per a fer la publicitat o el marketing de la nostra empresa tindríem un debat on cadascú podría defendre la seva posició. Crec que són tres conceptes que cadascú té la seva part positiva i la millor solució és participar de les tres.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada