e- mail màrqueting

>> dijous, 15 d’abril del 2010

Tot i que no vaig poder asistir a la classe on es va explicar en què consiteix el e-mail màrquetinc, indagant una mica per Internet he trobat la segúent explicació:

E-mail màrqueting és una forma de màrqueting directe que utilitza el correu electrònic com a mitjà de transmissió de missatges comercials o de recaptació de fons per a una audiència. En el seu sentit més ampli, cada correu electrònic enviat a un client potencial o actual pot ser considerat e-mail màrqueting. No obstant això, el terme s'utilitza generalment per referir-se a:
Enviament de correus electrònics per tal de millorar la relació d'un comerciant amb els seus clients actuals o anteriors, i per fomentar la lleialtat dels clients i la repetició de negocis,
Enviament de correus electrònics per tal d'adquirir nous clients o convèncer els clients actuals per comprar alguna cosa immediatament,
Afegir anuncis als e-mails enviats per altres companyies per als seus clients, i
L'enviament de correus electrònics a través d'Internet, com el correu electrònic ho va fer i no existeix fora de la Internet (per exemple, la xarxa de correu electrònic i FIDO)

Després de llegir i amb el que em van explicar els companys de classe vaig poder realitzar la pràctica del e-mail marketing i em va semblar una grata experiencia.

Publica un comentari a l'entrada